2009. december 8., kedd

Nem szeretem az esős napokat. Utálok esernyővel mászkálni, ha pedig nem viszek magammal, szétázom. Ezeken a napokon legszívesebben csak aludna az ember. Hát, én ezt tettem. Szétáztam reggel, míg elvittem a Manót a suliba, majd 25 percet vártam a postán. Itt szeretném megjegyezni, hogy ha, postára megyek mindig ideges leszek, mert nem elég, hogy egy csomó pénzt hagyok ott minden hónapban, de még sokat is kell hozzá várni. Így arra jutottam, hogy ha hazaérek jól kiszúrok a világgal, lezuhanyzom, és lefekszem aludni. 2-kor arra keltem, hogy felébredtem. Imádok így ébredni.
Este műsor lesz. Elhatároztam, hogy nem fogom teljesen hasztalanul tölteni ezt az 1 hónapot míg itthon vagyok. Feltöltöm ide az összes videót és rádióműsort amit eddig készítettünk. Ennek van némi praktikus magyarázata is, ha esetleg megint elromlana a gépem, legyen meg itt is. Kár lenne, ha veszne minden eddig felvett anyag. Na jó, ennyi elég belőlem mára.

Jaj, hát a legfontosabb! Híztam!!!! Holnaptól fogyózom megint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése