2009. december 7., hétfő

Ma próbáltam rendbe rakni a lakást. Merthogy most háztartásbeli vagyok. Ez jó, egész napjaim vannak olyan feladatokra, amiket máskor munka után szoktam, gyorsan elvégezni és nem csak a "fáradt vagyok, hagyjatok aludni" mondat hangzik el a számból. Az egészben az a vicces, hogy a család azt hiszi, hogy egész nap semmit sem csinálok. A semmi ma így nézett ki: elvittem Manót a suliba, majd elmentem bevásárolni. Hazacipeltem, azt a rengeteg kaját, mert sosem lehet eleget vásárolni és főzni, hogy legalább 2-3 napig kitartson és legyen itthon minden. Vásárlásból hazaérve gyorsan elpakoltam, majd beizzítottam egy mosást, de közben a tegnapi romokat is elpucoltam. Főztem is, ez is a "semmi" része. Pörköltöt (csaltam, tésztát főztem mellé) és gyümölcsrizst, de emellett felkészültem Manó hot-dog-jára, mert miért is enné meg amit mi? És persze a portörlés, porszívózás és felmosás sem maradt el. Egyszóval semmit sem csináltam ma.

1 megjegyzés:

  1. Még szerencse, hogy semmit se csináltál, mi lett volna, ha csinálsz is valamit? ;-)

    VálaszTörlés