2010. január 21., csütörtök

Új munkahelyen dolgozom, és ezt azt jelenti, hogy új munkatársaim is vannak. Az új munkatársakkal néha azonosulunk, így én is ezt teszem. Nem tudatosan. Van egy kolléganő, akinek millió egészségügyi problémája van, és ezt napi 8 órában hallgatjuk. 3 hete kezdtem itt dolgozni és azon kaptam magamat, hogy én is hipochonder lettem. Tegnap voltam a fogászaton, kihuzatom a két bölcsességfogamat, mert az veszélyes lehet a szívre, májra és vesére. Ma pedig nőgyógyásznál voltam a rákszűrés eredményemért. Szerencsére minden rendben, de még sosem aggódtam ennyit egy eredményért. Szóval holnap szájsebészet, jövőhéten pedig szemészet. Természetesen a hipochonder kolléganőnek szemüveg is van, felpróbáltam, és sokkal jobban látok benne. Eddig azt hittem, hogy csak messzire nem látok, de tudatosult bennem, hogy már közelre sem. Szemüveg kell. Még azon is gondolkodtam, hogy tüdőszűrésre is kéne menni, mert még sosem voltam pedig dohányzom. Eddig ezen még nem aggódtam, de mióta eszembe jutott....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése