2010. január 12., kedd

Elhanyagoltam a blogomat. Na jó, igazából nem is történt semmi érdemleges. Illetve, de. Elkezdtem dolgozni. Illetve még csak betanulok, így nagyon lassan telik a nap, állandóan unatkozunk. Ha oktatás van, akkor pedig nagyon lelkes vagyok, és rengeteg kérdést teszek fel. Emiatt nem nagyon szeretnek minket oktatni. A kolléganőim viszont aranyosak, és a beszélőkéjükkel sincsen gond. Van egy kolléganőm, akinek sokkal érdekesebb a kórtörténete, mint az önéletrajza, így bevezettük a hétfő reggeli panaszkodást. Azaz kinek mi, hol és hogyan fáj. Szerintem egy nyugdíjasklubban sincs jobb hangulat. Ma sztrájkolnak a Bkv dolgozói, így mi szolidalitást vállaltunk velük és mi sem mentünk dolgozni. Elhatároztam, hogy kihasználom az alkalmat és elmegyek a fogorvoshoz, erre allergiás rohamot kaptam és most viszketek mint a disznó. Ez egyébként elég vacak érzés, főleg úgy hogy elfogyott itthon a calcium tabletta. Mire elértem a gyógyszertárba addigra 2x akkorára dagadt a fejem, mint átlagos állapotban. A fülem a legviccesebb. Ehhez persze az is hozzátartozik, hogy furán néznek ráma az emberek, mert vakarózom. Elég vacak érzés, az biztos, és most már kezdek megijedni, mert a talpam is bedagadt. Ez egy új tünet, el kéne vele menni orvoshoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése